مجموعه ظروف مسی تک شما را به خرید بهترین محصولات ظروف مسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه زیباترین شیرینی خوری مسی زنجان

آنچه در این مقاله میخوانید

آیا میدانستید هم اکنون شیرینی خوری های مسی زیبایی توسط صنعتگران زنجانی به بازار عرضه می گردند و زیباترین آنها روزانه به اقصا نقاط کشور روانه می شوند؟یکی از ظروف پر خرید و فروش در سالهای اخیر توسط خانم ها و بانوان ایرانی شیرینی و آجیل خوری های مسی بوده است. اقبال این روزهای ایرانیان به ظروف‌مسی ناشی از ناکارآمد بودن دیگر ظروف، قیمت بالای آنها و عدم دوام و مصرف طولانی مدت آن هاست. ظروف مسی با توجه به صرفه اقتصادی، زیبایی و طرح های متنوع آن توانسته نظر زیبا پسندان ایرانی را به خود جلب نماید در همین راستا انواع شیرینی خوری های زیبای مسی با کار هنرمندان ایرانی رقم خورده است. صنعتگران کوشای زنجانی با ابداع انواع ظروف مسی از قبیل شیرینی خوری توانستند این کالا را در بازار ظروف مسی به نمایش بگذارند عده ای از این ظروف تک سایز بوده و تعداد دیگری از آنها در سایزهای متنوعی ساخته می شوند بعضی از شیرینی خوری ها چکش‌کاری و تعداد دیگری قلم زنی و تعداد دیگری با سیاه قلم منقوش می گردند.

آیا میدانستید هم اکنون شیرینی خوری های مسی زیبایی توسط صنعتگران زنجانی به بازار عرضه می گردند و زیباترین آنها روزانه به اقصا نقاط کشور روانه می شوند؟

شیرینی خوری سیاه قلم

یکی از ظروف پر خرید و فروش در سالهای اخیر توسط خانم ها و بانوان ایرانی شیرینی و آجیل خوری های مسی بوده است.

اقبال این روزهای ایرانیان به ظروف‌مسی ناشی از ناکارآمد بودن دیگر ظروف، قیمت بالای آنها و عدم دوام و مصرف طولانی مدت آن هاست. ظروف مسی با توجه به صرفه اقتصادی، زیبایی و طرح های متنوع آن توانسته نظر زیبا پسندان ایرانی را به خود جلب نماید در همین راستا انواع شیرینی خوری های زیبای مسی با کار هنرمندان ایرانی رقم خورده است.



صنعتگران کوشای زنجانی با ابداع انواع ظروف مسی از قبیل شیرینی خوری توانستند این کالا را در بازار ظروف مسی به نمایش بگذارند عده ای از این ظروف تک سایز بوده و تعداد دیگری از آنها در سایزهای متنوعی ساخته می شوند بعضی از شیرینی خوری ها چکش‌کاری و تعداد دیگری قلم زنی و تعداد دیگری با سیاه قلم منقوش می گردند.

شیرینی خوری چکشی در سه سایز

سید حسین غدیری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:  سید حسین غدیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125418364

phone icon شماره تماس: 02433788313

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: sh_ghadiri43@yahoo.com

telegram icon تلگرام: zorofemesitak@

instagram icon اینستاگرام: MES_TAK@

مجموعه ظروف مسی تک شما را به خرید بهترین محصولات ظروف مسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *