مجموعه ظروف مسی تک شما را به خرید بهترین محصولات ظروف مسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سینی مسی پایه دار قلم زنی دست ساز

آنچه در این مقاله میخوانید

سینی مسی پایه دارسینی مسی قلم زنیسینی مسی دست ساز
سینی مسی

یکی از وسایل پذیرایی که زیبایی آن برای بسیاری از بانوان حائز اهمیت است می توان به سینی اشاره نمود که تنوع مدل بسیاری دارد. سینی مسی پایه دار بسیار زیبا بوده که با قلم زنی و با دستان هنرمند اساتید به صورت دست ساز در بازار مشهود است. سینیهای مسی در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شوند و با توجه به کارایی و سلیقه ی افراد می توان انتخاب و خریداری کرد. امروزه ظروف مسی توانسته جایگاه خوبی در بین مردم داشته باشد و در هر منزلی می توان هر نمونه و مدل از آن را مشاهده کرد که برخی از افراد آن را به عنوان دکوری نیز مورد استفاده قرار می دهند.

سینی مسی پایه دار

سینهای مسی دارای مدل و طرحهای بسیار زیبایی می باشند که به صورت پایه دار و بدون پایه با اشکالی نظیر دایره، مربع، بیضی و مستطیل در ابعاد مختلف ساخته می شوند. سینی مسی پایه دار جذابیتهای فراوانی دارد و یکی برای مهمانی و مجالس خاص از نوع پایه دار آن استفاده می شود.

این سینی ها با پایه های کوتاه و بلند به تولید می رسند که در زمانهای قدیم آهنگرها این سینیها را با دقت خاصی و با آلیاژ مس در کوره حرارت و سپس با چکش کاری به آنها طرح می دادند و سپس با قلمهای خاصی بر روی آنها قلم زنی صورت می گرفت.

امروزه مدلهای دیگری هم مانند طرحهای نقاشی و سیاه قلم بر روی توسط هنرمندان انجام می شود که بسیار زیبا و شکیل هستند. همانطور که می دانید ظروف مسی بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند و از رنگ شفاف به رنگ کدر در می آیند که افراد زیادی از خرید این ظروف اجتناب می کنند، اما بهتر است بدانید می توانید با چند راهکار ساده این سینیها را مانند روز اول سفید و براق کنید.

یکی از موارد تمیز کردن آن می توانید با آبلیمو و رب خانگی اقدام به براق کردن آن بیاندازید و می توانید این مواد را با هم مخلوط و روی سینی بکشید و معجزه ی آن را خواهید دید.

البته برخی از افراد آن را با استفاده از قلع کاری سفید می کنند و این مورد نیازمند دستگاه سفید کردن ظروف مسی می باشد که ممکن است هر کسی این دستگاه را نداشته باشد. سینی مسی با قلم زنی و حکاکی بر روی بدنه ی آن که توسط افراد خبره با ابزارآلات خاصی زیبایی منحصر به فردی را بر روی سینی خلق کرده است و توانسته هر بیننده ای را به خود جذب کند. قیمت این سینی ها بر اساس نوسانات مس و آهن قیمت گذاری می شود و در زمان خرید آنها را وزن می کنند و قیمت نهایی بر پایه ی کیلو لحاظ می شود. همانطور که می دانید هرچه مس در مواد به کار رفته در سینی بیشتر باشد مسلما وزن آن سنگین تر است و خلوصی مس در آن بیشتر است.

سینی مسی قلم زنی

سینیهای مسی در سایزهای مختلف و با توجه به تهداد مهمانها می توان انتخاب و از آن استفاده کرد. سینی مسی قلم زنی که توسط استادان هنر طرحهای خاصی مانند گل و بلبل، لیلی و مجنون و غیره را روی آن حکاکی می کنند که با دقت و ظرافت خاصی آن را روی سینی پیاده می کنند. در واقع این سینیها یکی از صنایع دستی به شمار می روند که در مناطق ایران با مدلهای مختلف مخصوصا در شهر اصفهان که بنیانگر ظروف مسی است می توان مشاهده کرد و می توان گفت ظروف مسی از سوغات ایران محسوب شده و اصالت و هنر ایران را به جهانیان ارائه داد.

سینی مسی را می بایست با دقت و شرایط خاص نگهداری شود و بهتر است از موادی مانند سرکه بر روی این سینیها استفاده نشود تا آسیبی به شکل ظاهری آن ایجاد نشود. در نظر داشته باشید سینی که برای حمل وسایل مورد استفاده قرار می گیرد می بایست از مقاومت و استحکام خوبی بر خوردار باشد و دستهای آن در زمان گرفتن مقاومت خوبی را از خود نشان دهد تا مشکلی را برای فرد گیرنده ایجاد نکند.

به همین دلیل ممکن است در زمان جابه جایی داخل سینی از مواد داغ مانند چای و یا وسایل شکستنی قرار گرفته که در زمان بی کیفیت بودن سینی از ارتفاع بر روی بدن شما بیو فتد و خطرات جبران ناپذیری را افراد به وجود بیاورد. استفاده از ظروف مسی می تواند برای سلامتی پوست هم بسیار موثر باشد و باعث شادابی و نشاط پوست شود.

سینی مسی دست ساز

مس از رشد و میکروب در بدن جلوگیری می کند و می تواند یکی از موثرترین راه های انتقال مس به بدن استفاده از ظروف مسی باشد. مسها دارای خواص و فواید بسیار زیادی در بدن ما هستند و جزء عناصر مهم در بدن ما تلقی می شوند و به همین دلیل اکثر افراد از ظروف مسی بسیار زیاد استفاده می کنند. سینهای مسی از پر کاربردترین وسایل آشپزخانه هستند که برای جا به جایی وسایل پذیرایی بیشترین استفاده را دارند. برای اطلاعات بیشتر سینی مسی تا آخر مقاله همراه ما باشید.

امروزه سینی مسی با تنوع مدل در بازار مشهود است که نوع دست ساز آن از قیمت بالایی برخوردار است و نیز کیفیت و مقاومت بالایی هم  در برابر فشار و وزنهای سنگین دارد. این سینیها در هر شرایطی ساختار آن تغییر نمی کند و جزء اجناس گران قیمت محسوب می شوند.

این سینیها علاوه بر استفاده در منازل می توان در سفره خانه ها و رستورانهای سنتی بیشترین خواهان را دارند که این افراد به صورت فله می توانند با مراجعه به مراکز و سایتهای معتبر با بهترین قیمت اقدام به خریداری کنند.

در حال حاضر فروش سینیهای مسی در کشور از رونق خوبی برخوردار است که می توان به عنوان دکوری و یا پذیرایی از آن استفاده کرد و در دکوراسیونهای سنتی بیشتر جلوه را دارد. فروش خوب این سینیها سبب شده تا افراد زیادی اقدام به تولید آن کنند و حتی با صادرات به کشورهای همجوار و اروپایی اصالت و هنر ایران را به جهانیان نشان دهند.

این مجموعه یکی از مراکز معتبر است که سالهای زیادی است که با آهنگری به صورت دست ساز انواع ظروف مسی از جمله سینی مسی را تولید و به بازار عرضه می کند. در این سایت می توانید سینی مسی را با انواع مدل و اشکال مختلف مشاهده و در صورت تمایل ثبت سفارش کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی خرید آن می توانید فرم مورد نظر را پر کرده تا مشاورین ما با شما در ارتباط باشند. این سایت سینی مسی را با کیفیت عالی و درجه یک با خلوصی مس و قیمت مناسب در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

سید حسین غدیری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:  سید حسین غدیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125418364

phone icon شماره تماس: 02433788313

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: sh_ghadiri43@yahoo.com

telegram icon تلگرام: zorofemesitak@

instagram icon اینستاگرام: MES_TAK@

مجموعه ظروف مسی تک شما را به خرید بهترین محصولات ظروف مسی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *